Vásárlási feltételek


Hogyan vásárolhatsz nálunk?


Szállítás ikon

Vásárolhatsz személyesen a Nektár Bioboltban:
1092 Budapest, Ferenc krt. 42

Nyitva: H-CS 08-19h, P: 8-17h, Sz: 09-13h
Fizetési módok a boltban: Készpénz vagy bankkártya

A honlapunkon található termékek a boltunk kínálatát képezik, így jó eséllyel megrendelés nélkül is meg tudod venni a kiszemelt árut.
Ha biztosra szeretnél menni, akkor rendeld meg itt a webáruházunkban, bolti átvétellel!


Szállítás ikon

Megrendelheted GLS házhozszállítással:

Szállítási költség: (jelenleg csak Magyarországra tudunk csomagot küldeni !)

6.000 Ft felett:  /csomag (max.30kg!)
6.000 Ft alatt: /csomag (max.10kg!)
Fizetési mód: A futárnak kell fizetni, készpénzben vagy bankkártyával!

A megrendelt árut 1-3 munkanapos szállítási határidővel tudjuk szállítani.
A délelőtt 11 óráig leadott rendelések jó eséllyel már a következő munkanap kiszállításra kerülnek.
A csomagokat a GLS futárszolgálat szállítja, fizetni a futárnak kell készpénzben vagy bankkártyával!


Szállítás ikon

Megrendelheted GLS csomagpontra:

Szállítási költség: (jelenleg csak Magyarországra tudunk csomagot küldeni !)

6.000 Ft felett: /csomag (max.40kg!)
6.000 Ft alatt: /csomag (max.40kg!)
Fizetési mód a csomagponton: Készpénzben vagy bankkártyával (az átvevőhelyek nagy részén).

A megrendelt árut 1-3 munkanapos szállítási határidővel tudjuk szállítani.
A délelőtt 11 óráig leadott rendelések jó eséllyel már a következő munkanap kiszállításra kerülnek.
A GLS SMS-ben küld tájékoztatást, ha az árut kiszállították a kiválasztott GLS CsomagPontba. A küldemény 5 munkanapon belül vehető át.


Vásárlási feltételek:

Elektronikus számla:

A rendelésedhez elektronikus számla készül, amelyet PDF formátumban küldünk el az email címedre ! Ha garanciális terméket vásároltál, akkor nyomtasd ki a számlát az esetleges ügyintézéshez!

A termék kiválasztása
A vásárlónak lehetősége van választani, illetve rendelni az áruház termékei közül. A vásárló a kiválasztott termékre kattintva megtekintheti annak bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi. A Kosár „Megtekintés” gombjára kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a szállítási költséget. Itt leellenőrizhetik rendelésük helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre, melyeket igény szerint módosíthatnak, javíthatnak is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

A rendelés elküldése
Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor egyszerűen kattintson a "Pénztár" gombra. Ezután lehetősége van kiválasztani, hogy már regisztrált vásárlóként szeretne-e belépni, új vásárlóként akar regisztrálni, esetleg regisztráció nélkül akar vásárolni.
Ha korábban már vásárolt áruházunkban, úgy adja meg a korábbi regisztráció során megadott e-mail címét és jelszavát. Ha új vásárlóként szeretne regisztrálni, akkor adja meg a vásárláshoz szükséges adatait, amelyeket a rendszer eltárol, és a legközelebbi vásárlás alkalmával már csak be kell jelentkeznie. Regisztráció nélküli vásárlás esetén adja meg számlázási és szállítási címét.
A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot (személyes átvétel vagy futárszolgálat vagy MPL által), valamint fizetési módot (utánvét, bankkártya, banki átutalás, Paypal, készpénz). Ha egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez kattintson a „Megrendelés” gombra.

Árak
Áraink a rendelés időpontjában érvényes listaárak, amelyeket a webáruházban a termékek mellett találnak. Az árak bruttó árak, az ÁFÁ-t tartalmazzák, azonban ezek az árak nem tartalmazzák a szállítási költséget. A szállítási költség a pénztár folyamat során a megrendelés véglegesítése előtt, valamint a Vásárlási feltételek között is megtalálható. Amennyiben a webáruházban hiba vagy hiányosság lép fel a termékeknél vagy az áraknál, fenntartjuk a jogot a korrekcióra. Ilyen esetben a hiba felismerése illetve módosítása után azonnal tájékoztatjuk a vevőt az új adatokról. A vevő ezt követően még egyszer megerősítheti a megrendelést, vagy lehetőség van arra, hogy bármely fél elálljon a szerződéstől.

A rendelések feldolgozása
A rendelések feldolgozása 24 órán belül megtörténik.

Adatbeviteli hibák javításának lehetősége
Az adatbeviteli hibák javítására a „Megrendelés” gomb megnyomása előtt van lehetősége.

Visszaigazolás
Minden rendelésről e-mailes visszajelzést küldünk. Ez azt jelenti, hogy a rendelés feladását követően egy automatikus e-mailt kap a rendelés beérkezéséről. Ha a megrendelt termékeket nem tudjuk feladni egy-két munkanapon belül, akkor telefonálunk a várható szállítási időpontról. Ha kérdése van a leadott rendeléssel kapcsolatban, akkor hívja az ügyfélszolgálatot.

Fizetési feltételek
Áruházunkban lehetőség van személyes és utánvéttel történő fizetésre. Utóbbi esetén a teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a küldemény kézbesítőjének.

Szállítás

A megrendelt termékeket utánvételes csomagként adjuk fel, amelyet a GLS futárszolgálata kézbesít.
Fizetni a csomag átvételekor kell majd a kézbesítőnek.
A csomag várhatóan a feladást követő munkanapon 8 és 17 óra között kerül kézbesítésre.
A kiszállítás napján, reggel a GLS emailben megerősíti a csomag felvételét és tájékoztat a kézbesítés várható időpontjáról 3 órás intervallum megadásával.

Garanciális feltételeket lásd a következő linken: garanciális feltételek

A szállítástól elállás
Ha a webáruház a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott áru nem áll rendelkezésére, illetve a megrendelt szolgáltatást nem áll módjában nyújtani, köteles erről a megrendelőt tájékoztatni. A webáruház nem köt szerződést kiskorúakkal. A megrendelő a kereskedelmi feltételek elfogadásával nyilatkozik arról, hogy nagykorú.

Szavatossági igények kezelése:
A webshop a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni.
A terméket csak eredeti állapotában és csomagolásában, hiánytalan mennyiségi, minőségi állapotában vesszük vissza.
A webshopnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb 15 napon belül elvégezze.

Elállási jog/ Visszaszolgáltatási garancia

A megrendelő a szerződéstől 14 naptári napon belül indokolás nélkül elállhat. A megrendelő az elállás jogát attól a naptól kezdve gyakorolhatja, amikor az árut átvette. Az értékesítő köteles a megrendelő által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő 14 napon belül visszatéríteni. A megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt az áru visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségeket. A megrendelőt ezenfelül egyéb költség nem terheli. Az értékesítő azonban követelheti az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. Ha az elállási jog alapján visszaszállított áru nincs kifogástalan, újra eladható állapotban, akkor a megrendelő kártérítésre kötelezett, amennyiben az áru állapotának romlását, tönkremenését, vagy visszaadásának másmilyen ellehetetlenülését szándékosan vagy hanyagságból idézte elő.

A fogyasztó az elállási jog gyakorlásának napjától számított 14 napon belül köteles visszaküldeni, vagy átadni a terméket a webshopnak.

Amennyiben a termékről felbontás során a kézbesítést végző személy (postai kézbesítő, futár) jelenlétében derül ki, hogy bizonyítottan sérült, és a sérülés az áru átvételét megelőzően keletkezett, a termék visszavételét, az értékesítés törlését azonnal biztosítjuk. Az elállási jog gyakorlására vonatkozó 17/1999. Kormányrendelet szövegét letöltheti a Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság honlapjáról.

Tulajdonjogi kikötés
A leszállított áru a vételár teljes kifizetéséig a szállító tulajdonában marad. A téves, nem elfogadott rendelések során a terméket az „új” tulajdonos nevén készletbe vételezzük, és az újabb, sikeres értékesítést követően az új tulajdonosának kerül kifizetésre az ellenérték!

Megrendelés módosítása, törlése
A 2001. évi CVIII. törvény értelmében a megrendelés leadásakor a vásárló felé azonnal értesítést küld az eladó webáruház szoftvere a rendelés felvételének tényéről. Ez az értesítés nem minősül az eladó és a vásárló között létrejött szerződésnek! Csupán jelzi a vásárlónak, hogy rendelési igényét rendszerünk regisztrálta és továbbította az eladó illetékes munkatársa felé.

Amennyiben a vásárlóhoz ez 48 órán belül nem érkezik meg, akkor a vásárló ajánlattételi kötöttségei megszűnnek.
Az eladó a rendelés teljesítésének megkezdéséig megadja a lehetőséget a vásárlónak rendelése visszavonására elektronikus úton. A rendelés teljesítésének megkezdésekor a vásárló e-mailben és/vagy telefonon értesítést kap a teljesítés várható időtartamáról, és a teljesítés megkezdésének tényéről, ezután már csak személyesen vagy a "Vevőszolgálat" vagy "Elérhetőségek" menüpontok alatt található elérhetőségek valamelyikén keresztül van lehetőség rendelésének visszavonására

A megrendelés utólagos módosítására csak írásos formában e-mailben kerülhet sor (info@nektarbiobolt.hu).
 

 

GLS csomag *790 Ft
Szállítás ikon

Házhozszállítás 1-3 munkanap

Csomagpontra már 590 Ft-tól!

*részletek »»»

Személyes átvétel
Bolt ikon

Nektár Biobolt
1092 Budapest
Ferenc krt.42

Nyitva: H-CS:8-19, P:8-17

részletek »»»

Ajándékutalvány

Ajándékozz utalványt, így a másik biztosan azt kapja, amire vágyik!

Facebook
Gyártók termékei